المسؤلون في منطقة الطوابع بفيصل” عاوز تشرب مياه اصحي الفجر

كتب احمد طارق
انقطاع مياه الشرب في مدينه النور بفيصل  اكتر من اسبوعين
حيث تم تم ابلاغ شركه المياه والشرب وحي والمحافظه ولا يوجد اي حل مشكله
ويتم املاء المياه عن طريق عربيه الطؤاري مما اداء الي تلوث
الالاف من سكان منطقه الطوابق بمنطقه فيصل محافظه
الجيزه انقطاع المياه اكتر من من 5 سنوات
من الطريق الدائري وذللك نقل عربيات الطؤاري من شركه المياه وهذا بصوره غير اداميه

اضافت رنده سيد موظفه انها شربت العذاب من قله المياه وإصابة اولادي بالأمراض بسبب مياه الجرارت وهذا لا يرضي انسان أو حتي حيوان.
رجاء التكرم من سيادتكم بعمل اللازم وتوصيل المياه لمستحقيها ولكم جزيل الشكر

Related posts