حبيبتي سينا

حبيبتي سينا

بقلم .. نسرين محمد

لقيت سيناء في يوم على جنب زعلانه😔قلت اما شوف مالها

قاعدة مخصمانا💔قربت منها وقلت مالك يارض الخير👌وين النخل🌴 والشجر 🌳وديتي وين الطير🕊بااين على وشك😞جواكي سر كبير👎اشكيلي واحكيلي ده السر عندي كبير💔👌بصتلي بعنيها والدمع ماليها😭وقلتلي ان
مافيش واحد بيحميها😟ربت ولادها سنين خلتهم احلى شبااأب كبرو وظلموها😪خلوها خرااأب😰قلتلها اناا ابنك😊قلتلها اناا ابنك وانا الى هحميكيي ارضك هتبقي عماأر وبئيدي هبنيكي💪زعلانه من اخويه اروح اجيبه يراضيكي☺لاازم يبوس رملك وبروحه يفديكى😶يلاا بقاا قومي قلبي♥عليكي حزين ده الدمع في عنيكي غطى الرموش وألعين😪لبي بيقول ليكي الضحكه رأاحت ويين😓امانه ماتبكي دانتى بكيتي سنييييييييييين ده الضحكه دي غاليه ودفعنا فيهاا كتير ❣💙

Related posts