سيارة واحدة بس تعدى

كتب / وائل عبد النبى
لما تكون فى اى منطقة شعبية وتبقى راكب ميكروباص او توك توك وتلاقى
الطريق مقفول ومتعرفش ليه وتنزل تبحث عن اى حادث متلاقيش طيب خناقة
مثلا مفيش ولما الميكروباص يتحرك ويوصل للمكان اللى فيه الزحمة تلاقى من
ناحية قهوة مخرجة كراسيها فى عموم الطريق وبقال فارش كراتين الشيبسى
وخلافة من الناحية الاخرى او فكهانى عارض كل فاكهته بطريقة ملفته واخده
نص الطريق التانى ولهذا فهى سيارة واحدة بس تعدى .

Related posts